Surprise

Mitt hjärta messade mig igår och sa att jag skulle vara klar till 19:30. Wiie en överraskning stod på schemat, han är bäst på sånt. När vi gjort oss i ordning så varklockan bara lite över 6 så vi åkte en snabbis till Mobilia. Vi tänkte köpa plagget med stort P men hittade inget som vi gillade så det får vänta tills vi springer på något som vi verkligen fastnar för. Vi gick inom Stadium och vi hittade vinterjackor till oss båda, jag har ju min goose men är så trött på den men den får duga i år med sen nästa år blir det en ny. Så för att överleva vintern får jag idag en ny från Stadium av mamsen så jag kan varva goosen med denna :)

Sen körde vi vidare, och hamnde till slut på Pers Krog :) Mitt hjärta han kan minsann. Där satt vi ett bra tag och bara mös, pratade om allt och inget. Jag ville stanna tiden! Gud så gott vi åt, jag lovarvi kunde rullat hem :P Väl hemma tände vi massa ljus, och bäddade ner oss till Dirty Dancing. En perfekt kväll med min fina sambo. Jag älskar dig Micke ♥



myspys


Kommentarer
Postat av: Hanna

Guuud såå mysigt:)))

2009-09-26 @ 17:04:41
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0