Rolig vecka

Då var det måndag igen och äntligen är denna veckan kommen, som vi längtat :)
Denna veckan avgörs det vilket jobb jag väljer och det ska bli så skönt!
Jag vet vilket jag vill ha så här i förhand och där ska jag vara kl 4 idag.
Känns det bra när jag väl är där så kommer jag nog inte fundera många sekunder.

Annars har vi en hektisk vecka framför oss:

Måndag: Möte med **** ang. jobbet, fika hos mormor & morfar
Tisdag: "Möte" på morgonen ♥, resten av dagen ledig (packa?)

Onsdag: Möte med **** ang. jobb. Tacokväll med lillebror + flickvän.

Torsdag. Möte med **** ang. jobb. Kvällen orörd än så länge..

Fredag: Packa Packa Packa - det börjar närma sig nu!

Lördag: Orörd dag men tjejkväll hos Anna på kvällen.

Söndag: Kalas för finaste lilla pappa ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

härligt med planering för veckan redan tjejen, låter som det blir en mysig vecka iaf =)

lycka till med jobbet/jobben kanske man ska säga ;)

kram

2009-09-14 @ 13:35:50
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: Stina

tack så mycketmin bloggvän!;)

Wow du har en full smockad vecka..!

2009-09-14 @ 18:31:24
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0