Ny vecka

Då var det måndag och en ny orörd vecka har vi framför oss. Tiden flyger och att det redanär en ny vecka tycker jag är galet men ack så kul :)

Jag har haft en underbar helg, som sagt i fredags bjöd Micke ut mig och det var så himla mysigt. Han läser mig som en öppen bok och det var precis vad jag behövde. Tack min fina älskling, du gör mig hel!

Lördagen spenderade jag i stugan med min fina familj medan Micke och hans polare drog till Manstorp och STCC. Micke fick VIP-biljetter så klart dom skulle åka. Vi hade en så mysig dag i stugan, allt börjar bli klart där uppe nu och denna helgen var detdags att klyva lite ved så vi ska klara oss över vintern. Så vi stod vid vedklyvel hela familjen. Rolle sågade stubbarna, mamma klöv, jag staplade och Zebbe byggde skjulet där vi ska förvara veden - det är ly att få spendera sån tid med min älskade familj ♥


Gårdagen var också mysig, en riktigt härlig söndag. Vi vaknade vid 8 och började tvätta. När vi laddat första makinen körde vi och storhandlade. Sen hem igen för att fortsätta tvätta, äta en mumsig frulle. Sen satte vi igång, ja jävlar vad vi rensade, organiserade och packade - detta kommer bli så jäkla bra!

Vid 2 körde vi ner till mormor och morfar i Vellinge för en fika. Vi har ju lite att fira så vi handlade med oss mumsigaste fikan och dom blev sååå GLADA! Är dom glada så är vi glada ♥


Efter fikan blev det en tur till stan där vi bara lullade omkring lite,vid 6 intog vi Malmö Arena för att se Malmö slå Björklöven men fy satan vilken kass match. Efter andra perioden drog vi och det kanske vi inte skulle gjort för matchen avgjordes på straffar och Malmö vann haha. Sjukt otippat men va fan det är smällar man får ta ;)


Sen blev det en snabbfika och Mickes syrra med familj, lika mysigt som vanligt. Väl hemma på kvällen kollade vi på "Ensam mamma söker" och sen bäddade vi ner oss i vår nybäddade säng så nöjda med tillvaraon :)


life is life is life is goooood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0