Nu står hyllorna tomma

Haha, vilken galen dag igår. Vi sa alla tre att vi inte skulle shoppa så mycket. Hur slutade det då? Jo att vi tillsammans handlade för typ 10 000:-, sinnes! Men oj så mycket fint som fick följa med hem. Det mesta som fick följa med mig hem är till nya lägenheten så det har jag inte ens packat upp så tyvärr får ni inga bilder på mina inköp, inte än iaf. Vem vet kanske är jag snäll och bjuder på några snygga "hemma hos oss bilder" när vi flyttat ;) Jag handlade iaf enbart vettiga saker, enligt mig själv iaf. Micke höll nog däremot inte med mig riktigt men det är smällar man får ta när allt är så förbannat billigt.

Det blir en sväng dit i mitten på november med mamma och moster och då följer även min MickePicke med för då ska det handlas lite andra saker med. Mysigt att handla tillsammans till vårt nya gemensamma hem ♥

Vi var väl hemma vid lite över 8 igårkväll och då körde vi direkt till svärmor för att ge henne en "pepp-present". Hon håller på att sluta röka och det är vi så glada för så klart att hon ska uppmuntras :) En liten fin orkidée fick hon av oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0