Magiska kvällar

Förra veckan bjöd på helt underbara kvällar och det tog vi verkligen vara på. Vi var ute och gick långa rundor i det fina vädert, en kväll blev det Bunkeflo med Balder, Neo och Thomas. Det bjöds på så fina bilder denna kväll men jag har tyvärr inte så många. Thomas har dom så jag hoppas på att få dom ganska snart :)


Balder njuter




Neo och jag



Finast i världen



och han älskar att kramas :)


Vilken utsikt



Min fina sambo ♥



Det finns inte ord som beskriver denna kvällen rättvst!


 


Kommentarer
Postat av: Denise

Tack så mycket:) Japp, det stämmer. Mormor var ute och gick en promenad. Hon bor ju på gården mitt emot dig. Jag har dock inte stött på dig än=) kram

2009-09-22 @ 20:17:22
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0