Kära ni

Jag vet att tiden inte längre räcker till för bloggen och det är jag så ledsen för. Dels för att ni bli besvikna när ni kikar in här och dels för min egen skull. Det är ju så kul att kunna se tillbaka på sitt liv med massa bilder och text. Jag skulle vilja lova att jag ska bättra mig men helt ärligt vet jag inte om jag kan det. Jag kanske borde lägga ner denna helt och hållet istället?!

Vi kör en liten kort update om den senaste tiden tycker jag :)

Förra veckan var min sista lediga vecka innan det var dags att kicka igång det nya jobbet. Så jag tog tillvara på varje stund och fick fixat en massa saker faktiskt. Fick bland annat sålt typ alla våra möbler som skulle säljas och det är så skönt att ha det gjort! Så nu lever vi i ren misär men det är det värt. Mindre än två månader kvar til flytten - jaaaaa :)

Sen fick jag fixat ny bil-, hem, sjuk&olycksfallsförsäkringar till oss. Fick sagt upp våra bredband och skickat tillbaka det ena. Ja jag var duktig helt enkelt.

Och som pricken över i:et tog jag och baby tag i källaren och rensade som satan. Det blev två "spara"-lådor och typ sju "loppis"-lådor - bra jobbat! För att bli av med skiten var vi i Folkets Park tidigt i lördagsmorse. Jag gav det en timme sen sa jag till Micke att vi skulle dra. Fyfan, aldrig med loppis för min del- vilket skit!!! Vi körde raka vägen till tippen med skiten haha :)

Kvällen spenderade vi hemma, bara vi två tillsammans. Vi lagade god mat, kollade fotbollen och bara njöt av en hemmakväll. Konstigt vad man kan uppskatta såna kvällar ibland men oj så mysigt vi hade.

I söndags gjorde vi inte många knop, jag sov, sov och sov lite till medan hjärtat städade hel lägenheten och lite till. Vilken skön helg vi har haft, snacka om utvilade inför den nya kommande veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0