Han är otrolig

Förra veckan när jag låg sjuk överöste han mig med blommor och i måndags får jag ett mms med bild och texten "älskling du ska gå på skattjakt när du kommer hem <3" Jaha, jises vad nyfiken jag blev.

Väl hemma gick jag på skattjakt och hittade paket. Öppnade det och jag började gråta. Han har tydligen snappat upp en klocka jag spanat in på nätet och nu hittat orginalet i butik. Hur grym är han inte? Så numera har jag denna snygga klockan runt min handled...

 


Mitt hjärta skämmer bort mig så otroligt mycket. Med gråten i halsen frågade jag honom hur jag någonsin ska kunna gottgöra honom för allt han gör för mig och köper till mig. Han svarade bara, "älsking att du finns i mitt liv varje dag räcker för mig" Åh, Micke jag älskar dig så mycket att det inte finns ord som kan beskriva det rättvist ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0