Godmorgon fina ni

Då var det torsdag igen och jag förstår verkligen inte var tiden tar vägen. Veckorna går snabbare än någonsin och det är i och för sig rätt najs :) Jag har haft världens bästa morgon, hjärtat kom hem med frukost så vi åt tillsammans. Sen när han åkte till jobb igen ringde min mobil och jag blev erjuden ett jobb som jag sökt. Jag blev verkligen glad för det men samtidigt tveksam, det är arbetstider 13-21 mån-fre. Och det innebär att jag och hjärtat knappt kommer ses någontng alls. Kanske är det värt det med tanke på vad som händer längre fram?

Usch ja, nu fick jag ångest. Hjälp mig kära ni :)

Annars händer det inte så mycket, ska strax till ams för att få ett papper påskrivet och sen tänkte jag faktiskt se om jag hittade lite nya höstkläder! Det är aldrig fel med lite shopping!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha jag tycker också att veckorna springer förbi!



Vad roligt med jobberbjudande! GRATTIS!! vad är det för sorts jobb? positivt är ju iaf att det är ett må-fre jobb, då har ni kanske ändå helgerna tillsammans?



kram!

2009-09-10 @ 13:00:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0