Det slår aldrig fel!

Jag blir så trött! Hela helgen har jagvarit störtförkyld, nyst och varit lite slö men har inte tänkt mer på det mer än att det går snart över. Eller hur, vad tröt jag på? Igårkväll gick jagoch la mig nio och hela natten har jag varit febrig deluxe. Svettats som en gnu först för att sedan frysa ihjäl. Så det fanns inte mycket att be för, jag fick ringa och sjuka mig till nya jobbet. Han hörde iofs på mig hur jag lät och sa att det inte var någon fara, men varför ska detalltid bli så här när jag börjar nytt jobb?

Jag känner mig redan lite piggare men ska bara ligga i sängen heeeeela dagen idag för imorgon ska jag banne mig jobba igen! Mm så är det!


Hjärtat mitt är en ängel som tar hand om mig som en prinsessa. Innan kom han hem med frulle, alvedon och tre tidningar till mig :) Jag måste bli kry NUUUU!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0