15 september 2oo9

Ja jises vilken dag det har varit, klockan ringde tidigt och 08.55 var det dags för första "mötet" för dagen. Allt gick bra även om vi blev lite smått besvikna men det är smällar man får ta. Vi är världens lyckligaste iaf så det spelar ingen roll. Efter mötet möttes jag och hjärtat på firman hos mamma och Rolle för att käka frulle tillsamman och tänk vilken tajming för pappa kom också dit. Behöver jag säga att han blev glatt överraskad för både det ena och det andra :)

Efter det var det hem och vila en stund och sen blev det lunch med finaste Mimmi och Milton och en mysig promenad i det helt underbara höstvädert. Tack vännen för en mysig stund med er!

Väl hemma lagade vi mat och vips så ringer min telefon. Och jag har fått nytt jobb!! Jobbet jag hoppadespåså mycket och som jag verkligen ville ha är mitt mitt mitt :) Och killen där fixade en heltidstjänst till mig för att jag passar som handen i hansken på den tjänsen. Så av tolv deltidstjänster blev fick jag en tjänst varav den blev heltid, skojja vad nöjd jag är. Börjar på torsdag och jag längtar redan!

Kvällen har vi spenderat med Balder och Mickes familj. Det blev en långprommis ner till brofästet och sen äpplekaka hos Mickes syrra - myspys!  Om en liten stund ska vi agera chaffis till älskade mammi som är på lilla torg och myser ikväll. Vad gör man inte för världens bästa mamma? :)



Ja vilken daaaag det har varit, jag är så lycklig för tillfället att jag tor jag bölar vilken sekund som helst ♥ Vem ska man tack för all glädje man får genom livet? Jag är så evigt tacksam iaf!

 


Kommentarer
Postat av: Stina

wow vad härligt!!! Vad är det för jobb?! ;)

2009-09-16 @ 10:23:10
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man får ta o säga grattis till jobbet, vad ska du göra nu? krams

2009-09-16 @ 18:28:40
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Emelie Brocka

Gumman, jag fattar noll :)

Sist vi pratade så hade du fått jobb på hitta.se men där jobbar du inte längre?



Vad är det för jobb du fått nu?

2009-09-16 @ 20:54:00
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0