Söndag

Jaha, är det ens lönt att kommentera fotbollen igår? Nej jag tror jag skippar det.I vilket fall som helst så hade vi en himla mysig dag. Pappa och lillasyster kom på besök på eftermiddagen och vi fikade och bara myste. Kollade lite bilar och så för vi valde att inte slå till på Volvon jag skrev om tidigare, så vi letar vidare :)

På kvällen agerade vi chaffis till mamma som skulle på klassfest, 30 år sen hon gick ut grundskolan - jises vad gammal hon lät nu. Min lilla mammi som är så ung haha!

Sen blev det mys till fotbollen i Klagshamn med ostbricka och vin för de andra. Jag höll mig till frukten :) Kvällen kunde som sagt få ett bättre slut och vi kunde haft en rolig sommar att se framemot rent fotbollsmässigt men skit samma nu, livet går vidare.

Idag är det söndag och tvätt och packning står på schemat sen blir det middag hos mormor och morfar ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja visst är våra bilder fina, vi är superstolta vi tog dem nu i v 28:) Jag rekomderar varmt till er att göra det en häftig upplevelse vi fick betala 1600kr men det är VÄRT ALLA pengar kan jag säga:) Klart att vi får ses sen & fika :) alltid skoj o träffa folk som är med om samma sak eller vad man säger:) Ska ni ta reda på könet om man får fråga;) nyfiken Vi var så nyfikna på könet så vi kunde inte hålla oss:) o dem såg klart & tydligt att det är en liten baby pojke hadenius gyllin:) Stor bamse kram till er från oss:)

2009-10-11 @ 15:14:41
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0