Måndag 26 okt 2oo9

Förstår ni, veckan som vi längtat efter sen i juli är HÄR. Vi har 3 nätter kvar att sova i denna lägenheten sen ska vi njuta av livet i vår nya. Vi är helt slutkörda för tillfället både Micke och jag. Micke tacklar allt bättre och tar det med ro medan jag mår skit för jag vill fixa allt själv. Mickes syrra och mamma har sagt att de städar hela denna lägenheten på lördag när de andra flyttar och Micke tycker det är skitbra men jag vill inte. Varför ska två så snälla människor gå här och städa ut oss från lägenheten medan vi håller på i den nya fräscha? Bara jag som är knäpp kanske, jag vet inte.

Men i vilket fall som helst så börja allt falla på plats nu. I lördags blev vi av med Mickes älskade Audi, vi körde 55 mil till Örebro och fick med oss en fin fin V70 hem. Och nu ska vi bara sälja min lilla pärla med sen är även bilproblemet löst och bara det är en sån lättnad för mig.

Idag kommer en och tittar på bilen och jag hoppas så innerligt att dom köper den. Dels för vår skull, då hade det blivit fint extraklirr i vår kassa och dels för deras skulle. Det är en kompis syster som är inttresserad och hon köper världens bästa bil, den går som en klocka! Så vi får se...

Sen igår steg vi upp och tvättaderubb och stubb, täcke, gardiner, kuddar, sängkläder...ja allt praktiskt taget. Skönt att kunna packa upp allt nytvättat :)  Och lilla jag skurade ner hela köket så nu är det också klart. Ikväll är det sovrummet som gäller. Torka av alla skåp och putsa fönstret invändigt. Allt jag gör nu i veckan sparar vi in i tid på lördag då jag vill få så mycket som möjligt gjort i den nya :)

Vilket onödigt inlägg egentligen, men jag behövde skriva av mig!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej gumman var ska ni flytta någonstans??Kram

2009-10-29 @ 19:49:07
URL: http://alexandraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0