Helt otroligt

Yes idag är en av de dagar som vi längtat så efter.För imorse 08.20 var det dags för UL, lite småpirriga var vi allt men det gick ju så bra. Helt otroligt vilka känlsa det var att ligga där med gelen på magen och sen se på skärmen hur vårt lilla mirakel rörde på sig - den lyckan går inte att beskriva med ord. AMAZING, tänk vad jag ock Micke får vara med om tillsammans, oh jag är så otroligt tacksam. Jag, Micke och vårt underverk - min alldeles egna lilla familj ♥


Älskade lilla liv, som vi längtar efter dig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg på facebook att du skrivit om det är någon som vill köpa en Ford focus! Jag är på jakt efter en liten bil som tex ford focus! Vad är det för årsmodell hur långt har den gått? Kanske har någon bild på den?? Kramm

2009-10-25 @ 09:11:44
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: L

hoppas allt är bra

vad härliga bilder!! så underbart :)



jobbar på cdon nu, skönt att äntligen hittat något jobb :)

lycka till med flytten :D



kram

2009-10-28 @ 18:53:11
URL: http://lumpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0