Hej å hå

Min "sista" lediga dag idag innan allvaret drar igång på måndag igen. Jag har en del att uträtta, maila, skicka brev och ringa några viktiga samtal. Det mesta är fixat så nu ska jag bara få iväg breven.

Vet ni vad? Vi har g¨ått och blivit med Volvo V70 :) Eller snart iaf, vi har inte hämtat den än, den sker förmdligen nästa helg. Vi byter Mickes audi mot Volvon - klockrent! Den är så fiiin :) Och det innebär att vi kan sälja min fina pärla med och äntligen ordnar det upp sig med vårt bilproblem. SÅ nu slipper vi ha två privata bilar plus Mickes firmabil. Istället har vi en Volvo v70 och hans firmabil, det är helt perfekt :) Jag är så glad!!

Igår hade vi en himla mysig kväll, min bror och hans tjej kom förbi. Tänk att dom ska bli föräldrar och lilla jag ska bli fatser till en liten flicka i slutet av februari - helt underbart! Vi hade det så mysigt, åt tacos, kladdekaka, vindruvor snacks, kollade UL-bilder och bara mös tillsammans - ibland undrar man hur just vi kan få vara så här lyckligt lottade med allt :) Jag är så tacksam ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Caroliiiiine! Jag blir mer o mer övertygad :Do omjag har luskat rätt :D haha så e jag suuuper glaaad! :)

2009-10-04 @ 16:16:52
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0