En liten kärleksförklaring

Satt och funderade en bra stund på allt och inget och jag kom väl egentligen inte fram till så mycket. Inte mycket mer än att jag är så extremt lycklig för tillfället. Allt har bara flutit på så fantastiskt bra sen jag och Micke träffades. Allt har gått fort det vet vi om, men i vår värld känns det som vi alltid varit ett par. Vi har lärt känna varandra på nolltid och att bo tillsammans var något som vi aldrig tveade över. Efter första natten som Micke sov hos mig har det  varit i den sängen vi hört hemma. Det har aldrig varit något tvivel om det.

Vi åkte iväg på vår första lilla minitripp till GBG över en helg när vi känt varandra ganska exakt två veckor och detta var en av våra bästa helgen någonsin. En helg jag aldrig kommer glömma, den betyder så mycket för oss att vi ska göra det till en tradition. Vi ska åka bort den helgen nästa år med, bo på samma hotel och mysa tillsammans.

Micke flyttade snabbt in här och vi läåmnade hans lägenhet, kort efter detta fick vi veta att vi fått vår drömlägenhet, vår gemensamma lägenhet där vi ska fortsätta vår otroliga saga tillsammas ♥

Jag kan inte förstå hur jag kan ha haft turen att få träffa en sådan underbar kille. Han är mannen i mitt liv, pappa till vårt kärleksbarn. Han är allt jag någonsin önskat mig. Jag hade aldrig i min vildaste fantasti efter mina andra förhållanden vågat tro att ett förhållande kunde vara så här bra. Jag mår som en prinsessa och jag är så tacksam för att jag får vara Mickes sambo, du och jag hjärtat!


Vet egentligen inte vad jag ville komma till, jag kände bara för att skriva av mig lite för just nu händer så mycket. Jag bara längtar till vi är på plats i nya lägenheten, köpt alla möbler vi behöver. När vi kommit till ro och sitter där i vår fina nya soffa tillsammans och Micke klappar mig så där ömt på magen som bara han kan göra, den stunden är så efterlängtad just nu. Stunden då allt är på plats och vi kan börja fukosera på den kommande julen och efter det att detfaktiskt bara är ett par månader kvar till vi faktiskt blir föräldrar till ett undervert. Jag är så tacksam för allt och jag älskar Micke mer än allt annat!



Kommentarer
Postat av: Denise

Vi har också som tradition att åka till gbg tillsammans. Har gjort det varje år i 6 år. Alltid lika mysigt. Efter jul ska vi dit igen, denna gången med Tilde=)

Grattis, är så glad för din skull!

2009-10-20 @ 15:47:18
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad gulligt skrivit i din blogg:) Du undra vad det är för vagn vi har köpt:) inom kort så kommer min sambo börja sälja den vagnen en av modelerna! Så håll utskick på min blogg;) Krammm

2009-10-20 @ 20:14:25
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0