Söndag och allt vad det innebär

Idag är jag uppe med tuppen, vaknade av ett förvirrande sms. Pajas, vad vill du? =/ Började iaf tvätta klockan 8. Så där kul en söndagsmorgon när man har chans att sova länge men måste tvätta idag för i veckan hinner jag inte. Och till helgen åker vi ju, fick som tur va bokat snabbstugan på fredagkväll så jag kan köra några maskiner precis innan vi åker,

Har bara två maskiner kvar så det är najs sen ska jag ut i solen och få lite färg på kroppen tänkte jag. Blekfis som man är! Vid fyra ska vi till stan och äta hela familjen med mormor å morfar, det kommer bli mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

jadå hör av mig ifall vi bestämmer oss, såg ju att det fanns biljetter så =)



hoppas du haft en fin helg! har ju helt glömt att skriva lycka till med pojken, känner mig helt dum..hehe. o krya på dig med bihålorna hoppas det går över snart...inget roligt =(



H hälsar så mkt!

Kramkram

2009-05-31 @ 18:30:09
URL: http://lumpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0