Prov och nya piller

Efter vår frulle i solen så gick vi bort till Ellenbogen där jag skulle till gynekologen och Micke jobbar. Jag var lite tidig så han satt och höll mig sällskap, sötnos som han är. Väl där inne var det vanlig årlig kontroll och allt såg fin fint ut. Fick hem papper igår om att det var dags för cellprov så fick fixat det med, vilken är skönt. Sen fick jag nya p-piller också, en helt ny sort som jag ska testa nu. Mådde ju så kasst av mina gamla så dom slängde jag i somras haha! Så nu får vi se hur jag mår av dessa nya :)

Blev en snabbisrunda i stan med mamsen efter besöket på Ellenbogen. Vi fick handlat ett par skor till lillebror och några fina linnen till oss själva. Det var så mysigt tt få lulla omkring med min älskade mamma. Vi har setts och hörts alldeles för lite den senaste tiden så vi har mycket att ta igen :)


Min idol, min förebild, min stöttepelare, mitt allt - min ÄLSKADE MAMMA ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

VIsst är det härligt med ens mamma..! :)

2009-05-26 @ 16:30:38
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0