Förr bra för att vara sann?

Herregud, det är redan onsdag. Här hemma kickades dagen igång 05.30(!) då Mickes klocka ringde. Stackare! När han gått vände jag mig om och somnade som en liten prinsessa igen och nu gick jag upp för en stund. Det är skönt med sovmorgon ibland :) Mina två "sovmorgondagar" i veckan är så härliga!

Igår blev det en sväng hem till Malin för att styra upp sommaren och det gick väl lite så sär, det är svårt att få ihop något när typ alla mina goa vänner jobbar olika helger men vi ska göra vårt yttrsta för att så många som möjligt ska bli nöjda. Men mer om planer sen :)

När jag kom hem från Malin kom Micke hit, han hade en överraskning till mig sa han.


Och ja, han vet hur han får mig på fall iaf ;) Han kom hem med ett par vita Fred Perry tygskor till mig, skorna som jag letat efter ett par dagar nu. Han är grym den där killen, tack baby



Sen kröp vi ner i soffan under fleecefiltar, mös till Sällskapsresan och mumsade Ben & Jerry glass som han också handlat med sig. Behöver jag ens säga att jag känner mig som en prinsessa?:) Jag bara väntar på att någon ska nypa mig i armen och önska mig välkommen tillbaka till verkligheten, för inte kan väl detta vara sant? Vad har jag gjort för att förtjäna denna lyckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0