Mamma & jag

Idag har jag och mamsen haft en mysig dag på stan tillsammans. Hon hämtade upp mig lite över elva och nu kom vi hem för en stund sen, helt slut i våra huvud både två. Men vi fick shoppat massa fint iaf, jag älskar sna här dag när jag och mamma strosar runt i stan, shoppat, fikar och bara umgås - det är kvalitetstid det :)

Nu sitter jag här hemma hos mamma och Rolle i Klagshamn. Det är så lugnt och skönt, mamma powernapar på soffan, Balder ligger ute i solen och myser och jag sitter här i solen men Gucci och datan i knät. Killarna är iväg och kör nya motorcykeln och handlar middag med sig hem. Ikväll bjuds det på grillspett, sallad och tzatziki - mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0