Jag trivs

...så jäkvla bra med mitt liv för tillfället. Jag bara sprudlar av energi :) Igår hade vi verkligen en härlig kväll, vi lagade hemmagjorda hamburgare med massa goda tillbehör, drack vin, snackade skit som bara vi kan haha, spelade spel och lyssnade på musik. Det var en sån där helskön kväll när vi bara tog allt precis som det kom. Vid halv 12 när vi alla satt i mjukisar blev vi plötsligt sugna på en runda till Lilla så det var bara att byta om, på med smiket och fixa till burret sen var vi på g :) Oh ja jävlar vad det var folk ute igår, så kul. Vi drack lite vin sen kände vi oss nöjda och tog taxi hem alla tre tillsammans. 

Det är så härligt nu när vi alla tre bor i Limhamn. Det känns precis som när jag och Jill var små, då vi bodde på samma gård och hade cykelavstånd till allt. Jag älskar ju att cykla :)

Tack för en myspyskväll tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0