Han har lämnat mig

Var tog denna veckan vägen? Sjukt! Gårdagen bjöd på en mysig kväll. Jag vilade en stund efter jobb och lagom till jag vilat klart hade Micke fixat klart med allt sitt så då kom han förbi. Sen körde vi till Klagshamn för att äta mumsig middag med mamma, Rolle och Zebbe. Gott var det och vi satt en lång stund och bara pratade, hur mysigt som helst!

På hemvägen körde vi förbi Mickes syrra och sambo för att hämta en sak och där var även hans mamma å pappa så äntligen fick jag träffat alla, myspysfamilj! Fick också träffat han söta systersöner Colin och Neo - vilka små busfrö :) Blev en kaffe där sen körde vi hemåt igen. Blev ett stopp på Malmborgs på hemvägen för att handla lite mumsiga saker.

Vi kollade ännu en sällskapsresa sen stupade vi i bingen. Mickes klocka ringde två inatt och då var vi så där pigga haha!! Så nu har han lämnat mig ett par dagar för att dra till Tyskland och kolla/köra snabba och tuffa bilar med killarna. Det är han väl värd min plutt ♥


Mycket bättre än så här blir det inte i Micke´s värld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0