Girlsnight

Idag var jag duktig och lyssnade på min kropp så nu ligger jag här nerbäddad i mörka sovrummet. För oj vad ont det gör i huvudet när det blir för ljust! Nej nu får jag banne mig sluta klaga - jag klagar över lite huvudvärk, tänk så många som är betydligt mer sjuka än vad jag är. Fy skäms på mig, nu räcker det!

Jag ska iaf vila mig hela dagen, inte gå utanför min ytterdörr förrän ikväll. Jag, Jill och Malin har planerat en tjejkväll. Jill ska laga mat till oss och Malin ska klippa mig och Jill, samtidigt ska vi försöka hinna med att dricka lite vin, lyssna på bra musik och bara ha allämnt mysigt tillsammans. Sounds good? ;) Vem vet vad som händer sen, vi snackade om en tur till lilla men det får vi se hur det blir med det, iaf för min del. Tjejer ikväll kör vi :)



Jill & Malin gör sig redo för maskerad i höstas:)

Vet inte vad jag skulle gjort utan er i mitt liv tjejer ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: låter som en bra idé, ska kolla upp biljetter så =)



ha så mysigt ikväll =)



kram

2009-05-29 @ 17:13:22
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: Emelie

En sådan kväll hade jag verkligen behövt efter det jag genomgått dom sista dagarna ;(

2009-05-29 @ 20:25:10
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0