Förlåt för ett negativt inlägg!

Vilken dag! När klockan ringde imorse vill jag bara dra täcket över huvudet och somna om. Men istället är man duktig och pallrar sig upp och åker iväg till jobb. Puh, väl på jobb ångrade jag bittert att jag inte lyssnade på kroppen och stannade hemma i det mörka sovrummet. Kändes som mina bihålor var på väg ut genom högerögat när jag satt framför dataskärmen - så jag bestämde mig för att packa ihop igen och bege mig hemåt. Så nu ligger jag här i sängen med kroppen full av alvedon å pencilin och näsan full av olika sorters nässpray. När fan ska jag slippa detta onda?

Nej om det inte släppt till på måndag då blir det ett nytt läkarbesökt och remiss till röntgen och eventuell operation för så här kan jag inte ha det längre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0