Det gick..

..fantastiskt bra på dejten :) Var ett tag sen jag skrev här vänner men jag har inte haft tid. Jag har spenderat typ all min lediga tid med den kära lilla dejten. Hihi, hur kan allt kännas så jäkla bra direkt? Det pirrar i hela mig och jag vill bara vara nära honom hela tiden! Jag älskar dom små fjärilarna som flyttat in i min mage, det kan vara början på något stort känner jag :)

Han är bra för mig, riktigt bra. Världens snällaste kille och jag känner mig som en prinsessa i hans sällskap. Vi har så himla kul tillsammans att jag har ont i min magmuskler.. han är en sån där kille som jag alltid drömt om. Öppen, rolig, full av samma dåliga humor som jag, älskar inredning, är ordningssam, klär sig snyggt, älskar fina och snabba bilar precis som jag..håller om mig, håller min hand, klappar min kind, smeker min kropp så ett sätt som får mig att rysa, pillar i mitt hår och det bästa av allt - han har ett hjärta av guld!

Trots att det är mindre än en vecka sen vi träffades för första gången så har vi kommit så långt känns det som, vi har spenderat så mkt tid tillsammans. I fredags när jag och Malin satt där hemma i mjukisar och drack vin och bara mös kom han förbi och myste med oss, vilken kille gör det efter att ha träffat er tjej två ggr? I söndags var jag bjuden på middag hos familjen och han följde med dit, allt känns så enkelt och han älskade det. Han precis som jag älskar att mysa med familjen, han lever för sina systersöner som är sååå söta. Åh, jag skulle kunna skriva hur kångt som helst. Jag är så lycklig :)

Igår efter jobb körde vi till Lund, gick i djuraffären och kollade saker till hans lilla mise han får hem på måndag.Sen blev det en sväng till Miljögården och Nova Lund. Vi gick där och höll handen och bara mös - det är fan livet. Senare satte vi oss på en resturang och åt å kollade MFF-IFK. Ja, han älskar fotboll precis som jag haha :)

Imorse ringde han och ville äta frulle med mig, så vi möttes på EH. Vllken underbar start på min dag =)

Micke, du är underbar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh gumman, vad glad jag blir över att läsa detta inlägg.

Önskar er all lycka.

2009-05-26 @ 13:35:43
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Stina

Åh så underbart.. och vad roligt! ;)

2009-05-26 @ 16:26:31
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Johanna

Herreguh snäckan... här händer d grejjer.. fan va kuuul.. jag vill oxååå ha :P haha

2009-05-26 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0