Torsdag

Redan torsdag och helgen närmar sig med stormsteg känner jag. Idag har jag sovmorgon och börjar inte förrän halv 12, najs! Så nu kom jag nyss in från en timmes powerwalk - härligt härligt!

Ska snart fixa till mig sen blir det en sväng i stan innan jag börjar jobba, jag har några ärenden som måste fixas innan vi åker till GBG. Heerehud, bara imorgon kvar sen åker vi, så mysigt det ska bli :)

Btw så blev kvällen igår lyckad, vi fixade ett ärende, handlade mat och Malin lagade mumisg mat till oss och hon klippte mig så nu är jag fin i håret igen :) Sen kollade vi resor och käkade godaste fruktsalladen, mums!


Nyttigt och så GOTT.
Banan, nektarin, melon,hallon och kokos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0