Tisdag

Då var det tisdag och som vanligt förstår jag inte var tiden tar vägen. Men det sägs ju att tiden går fort när man har kul ;) Igår var en bra dag, jag sålde bra och hade det allmänt bra på jobb. Kom hem till dukat bord. Ja han är otrolig min lille plutt, som han skämmer bort mig. Igår hade han lagat Flygande Jokob till oss och fixat en stor salladstallrik till mig. Ja, jag har börjat mitt nya nyttiga liv denna veckan. Det är så lätt att hamna i "sambofällan". Så nu är det mitt nyttiga liv som jag ska tillbaka till, hej sallader och fräsch mat. Ingen snabbmat och alla sötsaker går bort helt nu en månad iaf. Jag är pepp!

Efter maten igår stack vi iväg för att sola men där va stängt, hur fan kan man stänga kl. 20:00 liksom? Ajja, vi åkte hem till hjärtat istället och bestämde lite vilka saker vi ska behålla och ge bort. Ingen lätt match det där medn det ska nog gå bra :)

Idag är det jobb hela dagen sen vid 6 ska jag möta bästa gamla TNT-kollegorna Anna, Cecilia och Clara med bebisar för att fika. Ska bli kul att få se de små liven igen och självklart få snusa lite bebis hihi :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

låter som du har det mysigt =)

önskar jag hade självdisciplinen med godis och snacks och mat, har väl fastnat i sambofällan nu dem sista tre åren hahaha :) ska försöka börja träna nästa vecka på allvar iaf...!

ha en mysig midsommarafton nu när den kommer!

kramar

2009-06-16 @ 18:18:44
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: Stina

Behålla eller ge bort? Ska ni flytta ihopa tro?! ;)

Vad roligt att du är så lycklig!

2009-06-17 @ 21:00:37
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0