Kvalitetstid

Ojoj vilket ös det var igår, var uppe i tid och powerwalkade lite mer än en timme. Sen jobbade jag mellan 11-20 och sen direkt hem till hjärtat fr att röja där. Puh vad vi kämpar på, tack alla för hjälpen! Lämnade av hjärtats mamma på vägen hem och handlade med oss BK-mat som vi slängde i oss -öööörk! Väl hemma hade vi liiiiiite att fixa med haha. Kan säga så att när klockan slog halv två och mitt huvud landade på kudden så somnade jag som en liten prinsessa :)

Upp i tid imorse för att börja jobba halv 10, fullt ös på jobb. Efter jobb möts jag och Jill upp och hjärtat kör oss hem snabbt så att vi kan ta min bil och köra till Burlöv. För sen ska jag SHOPPA satan i gatan! Det var längesen jag shoppade så nu jävlar! Efter shoppingen blir det middag på Lilla för mig och Jill. Och sen? Jo hem och pussa min underbaring och stupa i säng. Jises, mina dagar flyger iväg som ni märker så jag är ledsen för kass uppdatering! Men sånt är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0