I´m alive

Jodå jag lever! Saker och ting går i ett som vanligt och någon tid har jag knappt framför datan längre. Helgen har varit hel t fantastisk. Midsommar i fredags och dagen var så mysig. Först var jag och baby på en shoppingtur i stan, käkade frulle och shoppade lite smått och gått.

Vid 4 åkte vi till Pildammarna där vi mötte upp övriga gänget. Där spelades det brännboll, vi åt godaste midsommarmaten, snappsade och sjöng. Vilket härligt gäng vi var -  tack alla! Vid halv 9 gick vi hem till Flaggan och fortsatte festandet där.

Vilken kväll, jag hade så kul och det var så härligt att se att Micke kom så bra överns med alla mina vänner som var där. Han och jag hade en riktigt bra kväll och tog många bra beslut som kommer bli verklighet snaaaart hoppas vi hihi. Du och jag baby ♥


I lördags var jag uppe kl. 8 och tvättade 8 maskiner tvätt med mitt hjärta låg kvar i sängen ett par timmar och tog hand om sin baksmälla haha. Vid två tog vi på oss myskläderna och körde till stugan. Välk där blev det massa mys med min familje, alla var samlade och mitt hjärta var så fullt av kärlek.

På kvällen somnade vi gott kan jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0