Grattis Rasmus

I måndags efter jobb hämtade baby mig sen körde vi snabbt hem och svischade om till lite finare kläder, vidare till Klagshamn för att träffa familjen och sen körde vi mot Lomma allihopa. Det var studentdags för in "lilla" nästkusin Rasmus. Heeelt sjukt att han tog studenten, jag ser ju honom som lilla 1-åringen som nyss lärt sig gå haha. Det var iaf en trevlig tillställning med massa god mat. Rasmus fick fina presenter och såg allmänt nöjd ut precis som man ska göra en dag som den! Extra kul för oss då mitt hjärta fick träffa ena delen av min tjocka släkt :)


"Nybakad" student ;)


Grattis världens bästa RASMUS!

Och tack till Mats och Anne för sååå god mat och dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0