Fredag

Då var det fredag igen och inte vilken fredag som helst utan en regning och grå sådan men vad gör det när världens mysigaste helg är på ingång, jag är kärare än någonsin och älskar livet mer än någonsin? Jag har en sån där pirrig känsla i kroppen och det är så himla härligt!

Kvällen igår var så mysig. Hjärtat hämtade mig när jag slutade, vi mötte vi upp Jill på Malmborgs och handlade lite smått och gott till middagen. Sen lagade vi tre mat tillsammans, fajitas med massa mumsiga tillbehör. Så himla kul att Micke och Jill kommer så bra överns som dom gör, det värmer mitt lilla hjärta något enormt ♥

Idag är det jobb som gäller till 17 sen ska jag hem och tvätta det sista och Micke fixar middag till oss. Vi ska lägga oss i tid ikväll för att vakna pigga imorgon och komma iväg till GBG i tid :) Vilken helg jag har framför mig!


Kommentarer
Postat av: Stina

Det märks att du är lycklig.. Så roligt! Man blir glad av att läsa din blogg! hihii

KRAM

2009-06-05 @ 15:47:10
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0