Familjedag på Bakken

Igår hade vi världens mysigaste dag på Bakken med Mickes familj. Hans mormor och morfar bjöd oss alla, mig, Micke, Mickes syrra plus man och deras två små pluttar, hans mamma. De hade gjort massa mackor så vi fikade gott och mös i solen innan de öppnade.Sen var det fulltös medvetslös hela dagen. Vilken mysig familj, vi har så förbannat kul ihop ♥



Collin, mitt hjärta och Neo på bussen påväg till Svågertorp.


Dom andra tog häst och vagn...


...medan jag och baby tog oss en rask promenad med en sovande Neo i vagnen.


Mysig fika i det gröna :)


Ölen rann rakt igen? :P


Thomas & Neo och "gammelmorfar" & Collin kör bilar - livet leker :)


K ä r l e k ♥


Baby somnade på tåget hem, kostar att ligga på topp ;)


Collin gjorde en "Micke" och somande mot bollen på tåget.


Tack ALLA för en så lyckad dag!

Ni är underbara hela högen och jag är så tacksam att ni öppnat era famnar och släppt in mig i era liv som ni gjort för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0