Denna väntan

Då var det tisdag igen och jag är tillbaka på jobb, suck! Tänk att ha semester nu, så mysigt det hade varit. Vi hade en helt underbar dag igår tillsammans. Först var vi iväg på morgonen halv tio och *bip* hihi. Sen körde vi rundor och fixade massa saker och tittade på vad som ska köpas längre fram. Så mysigt :) Vi var riktigt flitiga och fick fixat många av sakerna som står på vår "To do-list".

Vi avslutade dagen mmed grill och mys hemma hos kusin och Isabel plus barnen. Där var även min moster och hennes man, gud så kul att alla var samlade. Ooch som om inte det räckte så kom även mamma och Rolle dit. Lyckan jag och min kusin kände där för ett tag går inte att beskriva med ord. Helt jäkla otroligt, vi är så lyckliga över situationen ♥

En annan sak som är så kul är att Micke är så omtyckt av alla i min familj, han smälter in så bra och är verkligen en del av min familj redan. Det värmer mitt hjärta så otroligt mycket ska ni veta. Vi fick x antal lyckönskar och livet känns så otroligt härligt för tillfället :) Vi bara njuter av nuet!

Kommentarer
Postat av: Denise

men du, nu börjar jag bli riktigt nyfiken på vad som händer, hihi!

2009-06-30 @ 14:52:07
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0