Vuxenpoäng

Igår samlade vi på oss ytterliggare några vuxenpoäng innan vi åkte till svärfar. Hjärtat hittade nämligen en fin bil som vi skulle titta på men när vi väl kom till bilfiram var där semesterstängt så schii fick vi. Haha som om vi skulle nöja oss med att bara åka vidare - ikke! Vi åkte till nästa öppna bilhandlare och där hittade Micke så klart sin drömbil som vi var ute och provkörde. Jag tror nästan det var ett trick från hans sida ;)

I alla fall så är vi ute efter en ny bil och det är banne mig ingen lätt match. Vi har som sagt tre bilar idag och det är helt onödigt då två av dom bara står stilla hela veckorna. Så dom ska säljas och en ny större ska köpas. Vi är på jakt efter en snygg kombi och det är inte det enklaste med en biltokig pojkvän som har värsta kraven. Okej jag är kanske inte så lätt heller men jag skiter i vad det är för motor bara den är fin att titta på ;)

Jag vill ha en Volvo V50 eller en Saab 9-3 medan baby är galen i Audi och vill ha en A4 eller möjligvis en Passat. Vi är iaf överens på en punkt, nämligen att vi vill ah en svart bil - alltid något ;) Så ja, detta ska bli en rolig match haha!



Denna....


eller denna vill jag ha, fast i svart då :)



Och hade Micke fått bestämma så hade vi kört runt i en sån här...



eller en sån här :)


Brudar hjälp mig nu, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag älskar AUDI!! En kombi audi vill jag med ha.. eller en volvo!! ;)

2009-07-20 @ 17:36:01
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: mimmi

ja men vi ska åka efter löning... kanske andra helgen i aug...funkar det? puss

2009-07-20 @ 22:24:52
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag säger audi a4 min J har beställt en:) vi har en audi a4 nu inte kombi men vi älskar den har haft saab o den hata vi! Passat hade vi ett tag med men näää! Volovo v50 är fin med:) men jag säger audi:) kkrams

2009-08-23 @ 08:51:12
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0