Vad har jag gjort?

..för att förtjäna en kille som Micke?

Jag vet jag tjatar om det men jag fattar liksom inte. Igår när vi kom hem efter mitt jobb så skulle jag bara snabbt duscha och byta om, men vad möts jag av när jag kommer hem. Jo, en stor bukett med mina favoritblommor -röda rosor och vita liljor och som om inte det vore nog så sitter där ett kort i som jag fick öppna. Jodå, mitt hjärta hade varit och löst ett presentkort på en ansiktsbehandling till mig. Min hud är katastrof nu pga många olika omständigheter och han vet hur jag lider - hur gulligt var inte det då?


he knows me ;)


som jag ska njuta

Micke, I love you ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Så gullig han är mot dig!

2009-07-30 @ 10:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0