v. 29

Godmorgon gott folk! Då är vi inne i vecka 29 och vet ni vad? Det är 9 fucking mornar kvar till jag har semester ;) Eller det kanske blir ytterliggare fem, jag är lite sugen på att flytta min semester 1 vecka. Allt för att ha semester när skolorna så priserna på resor sjunker lute för vi tänker inte slänga ut 6-7000:-/person när vi snart ska flytta.

Puh! Börjad skriva inlägget kl 9 när jag var på plats här på jobb och har inte haft tid att fortsätta förrän nu. Jävlar vad det har varit mkt att göra idag. Jag är redan uppe i min samtalsstat som jag ringer totalt en "normal" dag. Galet! men det är kul när det händer mycket. Jag leder just nu på vår "säljtavla" och har ytterliggare 3 försäkringar på väg in innan lunch. Jag ska ha en fin lön i augusti ;)

Jag tänkte berätta om helgen men det får jag nog göra senare för nu har jag kööö på telefonen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0