Update

Blir en snabb update..

Mamsen och jag hade några mysiga timmar i stan uigår och vi shoppade hejvilt, avslutade med en middag på Jensens. Efter det åkte jag snabbt hem, byyte om och sen bar det iväg igen. Denna gången till Stadion med Micke för att se MFF-AIK, alltid lika kul att vara där och träffa alla från MFF-tiden :)

Sen vid 11 hämtade vi mamma som varit på Lilla och druckit öl med en kompis och efter det STUpade jag i bingen.

Idag vaknade jag vid åkte, väckte hjärtat sen körde vi och hämtade ett HM paket till mig och handlade bullar. Åkte hem och överraske min familj och åt frulle där :)

Nu harjag precis duschat och hjärtat är och tankar, vi ska packa sen drar vi och hämtar Jill sen bär detav mot HBG och MÅÅÅÅNSAN ;)

Hörs på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0