TGIF

Redan fredag oh det återstår två vckor till vi går på semester, jihoo :) Igår hade vi en mysig kväll. Min älskade pappa oh lillasyster kom ner till Malmö oh bjöd ut oss på en bit mat. Som jag älskar min familj, det är galet. Vi hade med oss ritning på vår lägenhet och visade pappa. Stoltheten lös så tydligt i hans ögon, han är så fin min älskade lilla pappa. Jag önskar så mycket att dom bodde här nere vid oss så vi hade kunnat mysa lite oftare.

Väl hemma igen bytte vi bara skor sen blev det en promenad till Bunkeflo. På vägen gick vi inom kusin oh Isabel, där fick jag pussat på mina små hjärta Elias och Alma en snabbis och vi fick lite bilder och baby fick en flaska sprit som tak för senast. Dom hade gäster så vi blev inte långvariga. Vi promenerade vidare till nästa mål och det var Pelle, Josefin och Malcolm i BUnkleflo. Där bjöds det på kaffe och Pelle å Micke tog sig vars en stänkare :)

En helt unerbar kväll, på hemvägen från Bunkelo gick vi där och pratade. Halv elva på kvällen och det var varmt och så mysigt. Tänk vilka underbara människor vi har runt omkring. Det är helt underbart, igår fick vi träffa fyra små underbara hjärta som betyder så myket för oss. Cornelia, Elias, Alma oh Malcolm - vi kommer alltid finns där för er. Snart bor vi sååå nära varandra oh då får ni komma och busa hos oss hur ofta ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0