Tack för att ni finns

Igår efter jobb hämtade hjärtat upp mig som vanligt sen körde vi direkt till Klagshamn och äntligen fick jag krama om min älskade familj igen. Dom har haft världens bästa resa nere i Paris och jag önskar så att jag hade kunnat följa med dom. Men iaf, vi åt mumsig mat tillsammans sen visade de alla fina bilder de tagit. Tänk att så mkt på Disneyland ser precis likadant ut som för 15 år sen när vi var där.

När vi satt och käkade pratade vi lite om situationen och jag är så tacksam över att min familj är så go som den är. Jag känner mig så lugn med läget och jag vet att allt kommer lösa sig på bästa sätt. Först var jag ju så rädd för att vi skulle tvingas tacka nej till nya lägenheten och stoppa så mycket annat som vi har på gång. Men tack vare min älskade familj och Micke så löser vi det. Ni är helt fantastiska och det finns inte ord för hur mycket jag älskar er ♥

Efter maten åkte vi till Limhamn, gick en lång runda med Balder, mamma och Zebbe. Vi gick förbi och visade var vi ska bo sen :) Åh vad vi längtar! Vi gick ner till stranden så att Balder kunde svalka sig och jäklar vilken solnedgång vi möttes av. Vi var tvungna att föreviga den men attans vi glömde ju våra mobiler hemma så mammas fick duga :P


Micke och jag ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2009-07-23 @ 10:09:12
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0