Sliten deluxe

Haha ja jävlar vilken kväll det blev i lördags. Vi shoppade ju massa nya kläder på dagen så på kvällen var vi alla så fina så :) och laddade till tusen! Vi drack gott och hade så trevligt! Så trevligt att jag inte ens minns hur vi tog oss till stan eller var vi var haha! Vaknade upp som ett stort frågetecken i den mysigaste famnen som finns. Kände mig ungefär som ett tåg att kört över mitt huvud - jävlar vilken skallebank jag hade!


Lilla jag


Jag å Malin
Jag brukar må dåligt när jag blir så där full men igår bara skrattade jag åt det hela haha så ball att vi alla blev så där fulla! Det var längeseeen jag drack och hade ätit dåligt men va fan man lever bara en gång!

Hjärtat mitt var iaf så söt. Körde och handlade värsta frullen till oss och jag kunde inte ens titta på maten till en början. Han tryckte i mig två huvudvärkstabletter och vips så mådde jag som en prinsessa igen och åt som om det var livets sista måltid :)



Vid 4 hämtade vi Balder och körde hem till Mickes syrra där hela hans mysiga familj var på middag. Så nu har alla äntligen träffat Balder och dom blev precis lika kära som alla andra blir i honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0