Onsdag

Jag är slut i kroppen, hela jag är slut. Allt flängade och fixade den senaste tiden har satt sina spår på mig. I need a break! Så till helgen packar vi våra väskor och drar till landet och där stannar vi så länge vi kan. Behöver jag ens säga hur skönt det ska bli? Meeen innan dess har vi massor att göra.

Jag börjar halv 12 idag men för att hinna med allt ringde klockan 6. Då blev det powerwalk, sen skulle jag handla men schiii fick jag. Mitt kort är avmagnetiserat och kärringen i kassan vägrade ta det manuellt! Så nu blir det att besöka banken - precis vad jag har tid för när jag jobbar till 20:00 - not! Sen måste jag lämna in min data på service för 3:e
gången inom loppetav ett år. Är det okej? Nej det är det INTE så nu ska jag KRÄVA att få en NY!!

Ikväll dirket efter jobb blir det bio med Malin. Imorgon jobbar jag tidigt och på kvällen är det M´s lägenhet som gäller - puh! Jag orkar inte ens fortsätta rabbla jag är matt.


Borde tänka på mig själv och mitt kropp lite mer just nu känner jag men hur lätt är det? Och så länge det finns människor som älskar så finns det hopp säger ju Tomas Ledin och den lever jag efter ;)


Varför klagar jag över högt tempo? Jag är för fan världens lyckligaste!
Två av världens finaste pojkar på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0