Nedräkning på hög nivå

Japps då var det onsdag och vet ni vad? Jag jobbar bara imorgon också sen är det SEMESTER :) och efter det har jag fyra ynka dagar kvar på Vesta. Hur najs är inte det - sen börjar nästa äventyr! Tänk, snart semester och vi har så mkt vi vill göra. Det är nästan så att jag borde skriva en liten lista känner jag..

Vi har bestämt oss för att skita i att resa utomlands och istället spara alla våra pengar till nya lägenheten. Sen är det ett stort gäng som ska till Thailand i mars så vi är lite sugna på att hänga med där istället.

Men över till våra lösa planer:

- Skånes Djurpark med Colin, Neo och ev. Cornelia
- Ullared
- Höganäs och Kullen samt en sväng till Österlen

 
Det är vad som står högst på vår lista men sen finns det massa andra småsaker som jag inte ens orkar rabbla. Jag hade tyckt det var så mysigt att campa på en mysig camping ett par nätter så hjärtat ska kolla med sin farbror om vi kan låna hans husbil. Kalla mig toffel ;)

Fast det jag ser framemot mest just nu är trots allt den kommande helgen. Vi har som sagt tagit ledigt på fredag, så kl 1 hämtar vi upp Jill och kör mot HBG. Där strosar hon, jag och Micke på stan några timmar sen kör vi hem till pappa och Cornelia. Väl där möter vi mamma, Rolle, Zebbe och Tina och pappa ska bjuda oss alla på mat. Senare på kvällen åker jag, Micke, Jill, mamma, Rolle, Tina och Zebbe till Sofiero för att se och höra MÅNSAN, Lena PH och Orup - jävlar vilken kväll det kommer bli :)



bästa bästa bästa

Efter konserten sover jag, Micke och Jill hos pappa sen på lördagmorgon packar vi in oss i bilen och sticker till Götet. Där möter vi upp flaggan, Maxi och Jönemark och vi ska spendera precis hela dagen på Liseberg. Fatta hur kul vi ska :D

Jag är så lycklig, jag har dom finaste jäkla människorna runt omkring mig ♥
Tack som fan för att ni alla finns där för mig, alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0