Lördag

..och det innebär att en mysig dag är här. Vi blev väckta halv 8 av svärfar men vad gör det när man vaknar in den mysigaste famnen som finns?! :) Iaf, det var bara att stiga upp för denna dagen är fullspäckad av roliga saker. Älsklingen åkte iväg vid 8 för att möta sina lilla pappa. De skulle fixa det sista på Audin så vi kan sälja den så snart som möjligt.

Lilla jag har precis duschat och ska strax fixa mig klar. Ska hämtaupp MAlin vid 20 i tio sen drar vi till stan för frulle och shopping :) När vi är klara åker vi hem till Malin och hon fixar mitt hår, det är LYX att ha en bästa kompis som är frisör ;) Så idag blir jag blond igen, eller? Funderar på att färga det mörkt ala Aniston och lägga i ljusa slingor istället? Vad säger ni gott folk?

Senare ikväll blir det käk och god dricka hos Malin, och sen drar vi ut i natten.Slår klackarna i taket och dansar som om vi aldrig gjort något annat :) Jag är LADDAD - är ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0