Ledig

Så skönt det är att vara ledig en dag i veckan så där bara. Jag har en del "pottdagar" att ta ut så imorse blev att jag tog ut en sån :) Nu har jag oh Jill legat på playan och stekt fläsket några timmar. Fy fan vad blek jag är oh nej jag står inte ut med min kropp, nu är det ordentlig diet som gäller inför en eventuell resa, sådeså!


Blekfisen

Nu ska jag duscha oh göra mig fin så jag är klar till hjärtat kommer hem. Ska packa vår lilla väska så det bara är för Micke att duscha när han kommer hem sen åker vi mot Sjöbo. Blir ett stopp på vägen eller ja två, handla mat och sen några öl till hjärtat mitt. Sen mot Sjöbo där vi ska ha en myskväll, gå en sväng på Sjöbo marknad oh sen hem till stugan och grilla å mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0