Kärleksgåva

Jag känner mig matt och är så trött i kroppen. Min baby gör allt för mig, igår kväll maserade han mig en lång stund och det var så skönt. Imorse ringde han för att fråga om han fick möta upp mig i stan innan mitt jobb för att ge mig en godmorgonpuss. Självklart!

Så vi möttes upp innan jag började jobba och när han kramade om mig brast det totalt för mig. Mina tårar bara forsade och jag vet inte riktigt vad som hände. Förmodligen spänningen för allt som komma skall som gjorde sig påmind. Han kramade om mig och sa så många fina ord och vips så tar han fram en smyckeask. I asken ligger FINASTE Tomas Sabo halsbandet med ett strasshjärta i. Han är så fin :) Jag är hans hjärta så han tyckte jag skulle ha det. Så numera har jag ett hjärta från mitt hjärta runt min hals - en så fin kärleksgåva från min underbara pojkvän. Han är det bästa som hänt mig! Jag hjärtar dig baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0