Kaos

Tjollahopp då var det torsdag oh jag känner mig lite piggare. Vilken härlig kväll det blev igår, vi åkte till bokskogen och påbörjade 7 km slingan. Efter 3,5 km får hjärtat mitt sockerfall (han har diabetes). Jag fick sätta honom ute vid vägen så att folk skulle kunna se honom och sen sprang jag de sista ,5 km snabbare än jag någonsin vågat drömma om att jag kunde. Väl framme vid bilen fick jag fram lite pengar och rusade in på fiket där oh handlade dextrosol, kaka oh läsk. Allt ör att han skulle få i sig så mycket socker som möjligt. Körde sen bort oh mötte upp honom där jag lämnat honom, stackaren såg såå slö ut. Puh vilken pers, så rädd jag var när jag lämnade honom. Mitt i en slinga liksom oh ingen där vi kunde be om hjälp. Men det löste sig oh han repade sig snabbt som tur var.

När vi kom hem duschade vi sen kollade vi Mall Cop, så där rolig. Fan vi har lyckats se tre tråkiga filmer på raken nu. Gick och la oss i tid och låg som vanligt oh snackade hur länge som helst. Igår tog vi det bästa beslutet ever hihi :)

I´m i loooove ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

så lycklg du låter, snäckan!=)

2009-07-16 @ 12:00:28
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0