Hemmafru

Idag känner jag mig som en riktigt hemmafru hihi. Skönt att jag hunnit fixa lite saker idag när alvedonen verkat. Nu ska jag strax fixa maten tänkte jag. För en gång skull ska mitt hjärta få komma hem till dukat bord :) Annars är det alltid han som fixar med maten eftersom jag jobbar så sent varje dag. Men idag då bjuder jag på middag, kyckling, potatis och senapssås står på menyn oh en masa mumsiga grönsaker till mig så klart :)

Efter maten kör vi till bokskogen och går en mil tänkte vi, myspys och skönt att komma ut i friska luften.

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv; Jo jag såg dig..blev först lite osäker..men sen var ni på väg ut! ;)hihi



Så härligt att röra på sig.. bokskogen låter härligt!

2009-07-15 @ 19:42:50
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0