Fredagsmys

Nu är det fredagsmys, eller ja nästan iaf ;) Ska jobba några timmar nu sen ska jag och Micke ut och äta med världens finaste pappa ikväll. Efter det ska vi hem och göra absolut ingenting. Eller kanske blir det så att vi bär ner lite saker i källaren och börjar rensa så smått där nere?! :P Haha ja vi ska vara ute i god tid inför flytten och INGET onödigt ska följa med.

Igår hade vi en mysig kväll. Jag gick tidigare från jobb så hjärtat hämtade upp mig direkt. Sen körde vi till Staffanstorp och tittade på en soffa som vi vill ha i nya lägenheten. Den kommer bli skitbra så jag ska ringa och beställa den nu så fort dom öppnar - wihoo första inköpet till nya lägenheten. Jises vad kul det ska bli att inreda. Tänk er en helt ny lägenhet och helt nya möbler och tillbehör till alla rum :) I'm in heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0