Fredag

Redan fredag och vet ni vad? Det är bara en vecka kvar tills vi går på semester - lovely! Gårdagen var mysig, Kia kom förbi och titta på lägenheten och hon blev störtförtjust och tyckte den var jättefin. Hon ville helst hyra den som den är just nu men det funkar ju inte eftersom vi ska sälja alla möbler. Men det är najs för hon köper det som vi inte får sålt till min andra kompis :) Vad är det med folk, många som kommer hem till mig typ älskar stilen och berömmer mig. Alltid kul att höra för jag älskar inredning av alla dess slag och vet precis hur jag vill ha det :)

För övrigt är det fredag och löning dessutom. Efter jobb idag ska jag och hjärtat åkte till Nova och sätta sprätt på lite pengar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0