Dötid

Ojoj vad segt det blev på jobbet nu, tur jag hade en sån rivstart för nu är det inte många slantar som ramlar in. Det är absolut ingen som vill prata med mig nu. Hyffsat tråkigt att bara ringa samtal och ingen som svarar och jag ska sitta här till 21:00 haha. När man har dötid hinner man lite annat så jag satt precis och tittade lite på våra försäkringar. Jises vad mycket pengar det finns att spara, bara på hjärtats bil sparar vi 7000:- om året. Är inte det rätt sjukt? Ingen av er kära läsare som vill se över era försäkringar? Jag hjälper er mer än gärna ;)




Kommentarer
Postat av: Lotta

allt är bara fint här, vi njuter av sommaren och ledigheten ;)

jag kan maila lösen till andra bloggen :)

du får gärna hjälpa oss om försäkringar, har dålig koll på om våra gäller fortf...hmm :S

kram!

2009-07-07 @ 11:06:43
URL: http://lumpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0