Brüno

Då var det dags för en liten update så här på morgonen. Jag vet det bir tråkiga inlägg utan bilder men min dator är som sagt hos fabror doktorn. Det blir snart bättre och roliga inlägg :)

Iaf, skulle ju uppdatera om helgen igår men det hann jag inte med så skit i det nu haha. Ny vecka och nya tag och möjligheter :) Jag fick en rivstart på veckan igår på jobb så jag var så speedad när jag slutade. Hjärtat är så söt, han ville belöna mig för min grymma dag på jobb. Han hämtade mig efter jobb sen körde vi hem och jag fick order om att vara klar till 19:15. Då körde vi iväg till stan och det visar sig att han bokat bord på Elysée. Han är för söt! Så vi åt gott och sen gick vi vidare för han hade bokat biobiljetter till Brüno. Haha så ball men ändå en besvikelse måste jag säga.

Väl hemma fortsatte myset och vi låg och pratade om allt och inget i flera timmar innan vi somnade. Allt kommer bli så bra och jag längtar så oerhört mycket.

Micke, du är allt för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0